STRESS STRESS STRESS

ja min uppdatering suger pung eller något sånt, men skolan är sjukt stressande och jag pluggar hela tiden samtidigt som jag gråter för att jag är så stressad haha!
i helgen ska jag ialafall som vanligt träffa min vackra pojkvän och sen på torsdag drar jag till stockholm med klassen plus tre till klasser vi ska till riksdagen och sen vidare mot göta lejon för att kolla in måns på romeo och julia så jag fixar kanske ett tidsinställt inlägg åt er som dyker upp någon gång på dagen eftersom att jag inte är hemma först vid halv ett.
nu ska jag drunkna (stavning?) ner i både kartor och fysik böcker plus skriva en svenska uppgift. önska mig lycka till!

bjuder på låten som just nu spelar om och om igen ut genom mina högtalare -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0