I'M INTO IT

känner mig sjukt tagg på det här med blogg (igen?)
tänkte ialafall berätta lite hur min dag såg ut och hur det kommer se ut den närmsta tiden, eftersom det inte vart mycket av det i förra inlägget haha!
idag fixade jag ialafall prao äntligen som är vecka 43 så har kännt mig lite stressad över det men nu är ialafall det klart, på ett dagis precis bredvid skolan så det är ju bra, vet dock inte hur jag ska klara av alla helt otroligt jobbiga ungar eftersom jag inte alls är mycket för barn! hahaha
sen torsdag är det huvudstaden som gäller så då kommer det inte ett inlägg på hela dagen tyvär men på fredagen är vi lediga så ska försöka hinna med ett och annat inlägg då.
lördag åker jag ut till min älskling stuga och ska vara hundvakt sen söndag har vi tre månader så då blir det bara massa mys.
måste vel säga förlåt för så sjukt dålig uppdate sen skolan började men det är prov hela tiden och val inför gymnasium som måste tänkas på osv. har ett prov och tre läxor den här veckan sen två prov nästa vecka osv så det är jätte svårt att hinna med både fritid och skolan samtidigt då jag lovat mig själv och mina föräldrar att verkligen klara det här nu. långt inlägg men be happy lixom



saknar sommaren och behöver en kamera NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0