LIKE NOTHING

vet att jag sa att jag ska ta en blogg paus just nu när det var jobbigt, men på något konstigt sätt så känns det bra att få skriva av sig här. ska stanna hemma imorgon och rensa tankarna och gråta som en galning medans jag fixar naglarna och chillar runt med zeke nu de sista dagarna, fyfan vad jobbigt det är att mista något så betydelsefullt, varför har jag ens gråtit över killar? eller ja, även dom har ju betytt otroligt mycket men dom har ju endå vart "alive" känns rätt så patetiskt nu
min fina pojkvän kommer ialafall hem till mig efter han gått klart skolan, vi ska bara mysa och jag ska vel gråta lite till sen på lördag är det kräftskiva!
vi hörs antagligen inatt eller imorgon puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0